Aha, vi blev nominerade!!!
Men jag känner att jag hade velat utveckla examensarbetet ytterligare. Hur lär sig elever i senare år bäst? Vilka teoretiska modeller/forskare håller sig positiva/negativa till detta? Är det viktigt att regelbundet arbeta praktiskt och aktivt? Varför/varför inte? Det blev mer fokuserat på dramapedagogik... En här ser ni alla duktiga nominerade studenter!!! Grattis till er alla!
Länkar till 2008 års nominerade examensarbeten:
Länk till Årets examensarbete:
- "Samverkan i arbetslag - om möjlighet till reflektion"
- en studie i år 7-9 av Maria Strömbäck och Jenny Widmark
Övriga nominerade examensarbeten denna termin var:
- "En skola för alla - en utopi?"
- en studie i grundskolans tidigare år av Ann-Sofi Nilsson och Eva Niska
- "Drama eller inte - det är frågan?"
- en studie i år 7-9 av Maria Andersson och Yvonne Andersson
- "En stressig skola"
- en studie i år 7-9 av Helene Brunström
- "Med munnen eller pennan"
- en studie i gymnasieskolan av Ida Andersson
- "Det är roligt att få bestämma"
- en studie i gymnasieskolan av Pernilla Fredriksson och Rebecka Wahlström
- "En studie i lärare och elevassistenters yrkesval och yrkesutövning" - en studie i år 7 - 9
Publikationer på LTU:s webbplats